Brawling kan kun udføres med ubevæbnede angreb.
Klarer man sit forsvar imod et kastevåben kan man bruge 1 chi på at lade den ramme en anden, hvis den anden står i cirka samme linie som kastevåbnet flyver.
Giver +3 dam, +1 tohit, -1 forsvar per genstand man har indtaget. Max. genstande/bonus.
Man laver et normalt angreb. Hver succes giver ikke extra skade men derimod 1d4 i delay. Er delayen mere end modstanderens størrelse falder han. Hvis man bliver pareret med en extra succes falder man selv. Lykkes Body Tackle kommer man automatisk om på den anden side hvis man ønsker det.
Man har +4 på at blokere folk der prøver at rykke forbi en.
Man kan gør desuden få sin delay i plus på sit næste angreb i samme runde hvis man angriber en anden.
Tag et wound i hovedet og få ikke -8 på at lave et angreb i hovedet og giv sår som normalt.
Hvis man har 2 hits i træk uden at blive ramt så kan man lave et uppercut. Uppercut negligerer -8 til hovedet og ganger den samlede skade med 2.