![]() | De stærkeste discipliner bliver givet videre af dem der overlever. | ![]() |
- Ukendt |
Med denne evne kan man fortære alle materialer, undtagen de hårdeste mineraler, og optage næring fra dem.
Desuden er man modstandsdygtig overfor gift - hvis man misser et check mod dette, kan man bruge 10 minutter, og 5 udholdenhed, på at prøve igen. Dette kan fortsættes indtil man løber tør for udholdenhed, eller klarer checket.
Upkeep evner koster 2 chi mindre.
Efter den er brugt, går der en time før man kan bruge den igen.
Slå kondition+helbred (7). For hver succes kan man få en højere i en fysisk egenskab (str, hel, smi, beh) i et antal runder lig med ens kondition. Man kan vælge at bruge 3 succeser på at få 2 højere, 5 succeser for at få 3 højere osv.
Man behøver ikke spise, drikke, ånde og sove. Desuden forlænges hver alderskategori med 1 år per modstandsevne.
Slå vil+kondition(9), for at spille død. Hvis den døde person undersøges, kan man med et int+anatomi, der er bedre end slaget, finde ud af, at personen kun er skindød.
Denne tilstand kan opretholdes i 10 min per modstandsevne, hvor man også holder vejret.
I starten af hver runde slås helbred+kondition(9). Hver succes helbreder et sår et valgfrit sted på kroppen.
Permawounds bliver helbredt med nattesøvn (8 timer). 1/nat.