Disciplin: Mirror
Type: Nærkamp
Evne: Optræde
Rustning: Let

Mirror er en glidende og lettere drillende kamp/dansestil, der fokuserer på en enkelt partner.

 

I: Salute
Pris:  XP
Chi: 1
Type: In-round
Beskrivelse:

4 segmenter.

Man slår til modstanderens våben. Modstanderens næste angreb i denne runde imod en tager 3 extra segmenter.

II: The Swing
Pris:  XP
Chi: 2
Type: In-round
Beskrivelse:

3 segmenter.

Man forcerer en lille sving-om på modstanderen. Det gøres f.eks ved at flette albuer sammen og hurtigt snurre rundt, eller ved at støde skuldre sammen og skubbe modstanderen rundt.

Modstanderen bliver bragt ud af balance, og næste disc som bruges på modstanderen har +½ optræde på slaget (disc behøver ikke at udføres af en selv).

III: I Love You Not
Pris:  XP
Chi: 3
Type: In-round
Beskrivelse:

Kan laves efter et succesfuldt forsvar. Man fortsætter sin bevægelse forbi modstanderen (man dodger forbi eller får lavet en snurrende parering). Idet man når om bag modstanderen, kan man lave et angreb i ryggen på modstanderen, som tager normal tid (at angribe i ryggen giver som standard +4 to hit).

IV: Let's Dance
Pris:  XP
Chi: 8
Type: Upkeep
Beskrivelse:

Man udser sig en modstander (partner) for denne runde. Man holder sig tæt, og danser kontra til modstanderens kampbevægelser.

Hver gang "partneren" laver succeser på angreb og forsvar, kan man udnytte modstanderens momentum og efterligne succeserne.

Inden for Optræde segmenter får man Optræde bonus på et angreb eller forsvar per succes som modstanderen lavede. Evnen stacker ikke ved flere succesfulde handlinger indenfor tidsrummet.

Ex: modstander laver et angreb på segment 30 med 2 extra successer. Danseren med 10 i evnen har da til og med segment 20 til at lave et angreb eller forsvar med +12. Hvis modstanderen så laver et forsvar på segment 25 med en enkelt succes, da kan man vælge at beholde +12 indtil segment 20, eller overtage +4 indtil segment 15.

V: Dance of Life
Pris:  XP
Chi: 12
Type: Upkeep
Beskrivelse:

Man vælger en villig partner for denne runde. Ved hele tiden at tage partneren med i dansen, får partneren +2 til alle angreb og forsvar i denne runde. Hver gang partneren bliver ramt, da kan man vælge at tage skaden i stedet (på samme lokation).