Jack Maroon
Campaign: Føderationen

Egenskaber

Styrke 4

Behændighed 7

Smidighed 6

Helbred 6

Intelligens 5

Årvågenhed 6

Viljestyrke 5

Udstråling 4

 

---

Noter:

XP: 6

3 - våben

1 - Medicin

1 - Dyretække

1 - Lederskab


Evner

Pistol/Shotgun/Riffel, Tungt, Stav, Kaste (granat), Ubevæbnet: 3 (3,0,0)

Assault Riffel: 3 (3,0,0)

Små Klinger: 5 (3,0,2)

Parere: 2 (2,0,0)

Undvige: 5 (2,0,3)

Atletik: 4 (3,0,1)

Klatre: 5 (2,3,0)

Kondition: 5 (3,2,0)

Psyke: 5 (3,0,2)

Svømme: 3 (3,0,0)

Fartøj: 2 (2,0,0)

Snige: 2 (0,2,0)

Observation: 2 (0,2,0)

Naturvidenskab: 2 (2,0,0)

Humaniora: 2 (2,0,0)

Medicin: 4 (0,0,4)

Dyretække: 4 (0,0,4)

Lederskab: 1 (0,0,1)

+2 fra int


Discipliner

Strike II

- Offensive Stance (+2 ramme, 1 forsvarstid langsommere)

- Precise Strike (kan flytte 2 + 2 loc/+5 dam per success)

Postures II

- Capacitate (+3 forsvar / undgå minus fra lokation)

- Viper (-3 våben hastighed)

Movement I

- Sprint (I kamp: Ved at bruge 5 seg, kan man løbe atletik meter)

 


Udstyr

Kamp Udstyr

Marine Uniform (10% abs, 4/6/2/2/0)

Tung Pistol (10, 3d10+2, 7d10+2)

Assault Pulse Riffel (10, 3d10+2/+4, 9d10+3)

Kali Stav (14, 3d10, 5d10)

Bowie Kniv (9, 5d10+5/+7, 4d10)

VeriTech Solid III kraftskjold (50% abs, 5 AB, 10 kraft)

 

Andet

Armbåndsur

Lighter

Smøger

Lille rygsæk (20kg)

Vandtætte tændstikker

Vandflaske

Kraftcelle, A x 5

Kraftcelle, B x 5

 

Ny erhvervet

Militærrygsæk

Dios-sprøjter

Mobiltlf

Mørkt tøj + mørke kondisko

Slibesten


Diverse

Invier

Effekt: 1 ekstra skæbnepoint

Effekt: +2 på slæbneslag

Effekt: +3 på psyke tjeks til en selv og 5 nærmeste allierede

 

Baggrund

Troende.

Perfektionist.

Opdraget som Exaktor fra barnsben.

 

Er svagt autistisk; ser verden som et billede i evig bevægelse, som et kunstlærred. Kan lide flotte tilføjelser - en kvinde hvis hår blafrer i vinden, en danser på gaden, en fugl i luften.. Verden skal helst passe ind i hans symbolik, ellers går det ham på. Grå, kedelige flader kan gøre ham deprimeret. Neonfarver kan både være utrolige kontraster eller være for skarpe.

Generelt fungerer han normalt, omend han kan være sårbar emotionelt.

 

Det medførte dog en vis bekymring blandt lærerne ved Exaktor træningen. De kunne opleve at han gik i stå midt i en øvelse, fordi han beundrede andre personer når deres bevægelser nærmede sig det perfekte, eller hvis en trak blod. Flydende eller flyvende blod i kamp skaber en fantastisk sammenhæng imellem kampens dynamik og verdens farver.

Af denne grund blev det valgt at sende ham i hæren, ikke så meget for at teste hans færdigheder, men for at se om det kunne give problemer i reelle kampsituationer.

Note: Dette er ihvertfald den grund der blev givet. Jack tilhører den del af Exaktorerne som ikke er fanatisk troende, men som tror på at mindre kontrollerede kropsmodifikationer fremmer det større formål, at beskytte menneskeden og være stærke nok til at tage kampen imod mennesker og folkeslag der ikke har set gudernes lys. Det er i det ukontrollable at mørket gemmer sig, og selvom man bryder med principper der nok er lidt for faste, så er kropsmodifikationer stadig ikke noget der gøres med stolthed; men det en ofring man foretager sig for at kunne excellere i tjenesten. Men Jack mistænker at det også er pga. denne interne stridighed i Exaktorerne, at han blev sendt bort.

En midlertidig afskedigelse som gjorde ondt, men han har tænkt sig at perfektionere sine evner og udnytte tiden til at forstå og beherske krigens maleri.

 

Initiativ

5d10+20

 

Chi Pool

5x3+1 = 16 (+9/runde)

 

Forsvar

Undvige: 5d10+3 (note: -1 hast hvis kniv bruges, +1 hast med off stance)

 

Psyke Tjeks

5d10+4

 

Solar (Indkomst 0$/måned)

624,5$

Udlæg: 200$...

 

Sprog

Vocis

Calava

 

Fordele/Ulemper

Fattig (3)

Fobi (3), -1, Åbne områder (Psyke meter til større objekt)

Blodsfascination (2), Første wound: Psyke+vil mod 8+3/wound, 10 seg, -1 all.

 

Øjnene (+1)

Skyggekontakter (+3)

 

Genetica

Smertetolerance +2 (-2 wound mod, -2 til følechecks)

Adaption: Ancila +3 (ved sår konverteres 1 til let)