Når en kombo udføres foretages alle angreb på samme segment. Tiden det tager at foretage komboen er den samlede tid for angrebene. Man siger efter hvert enkelt af angrebe om man vil fortsætte til det næste (man tager først stilling efter at man har ramt aller første gang om Combo skal startes).
Skaden lægges ikke sammen. Hvis et slag misses undervejs afbrydes komboen.
En kombo starter forfra hver runde og hver gang man slår på en ny modstander.
Hver gang man rammer, da får man +3 på næste to hit i komboen, hvis man slår på samme person.
2-hit combo, Andet slaget har -2 på speed
2-hit combo, andet slaget har +4 på skaden
3-hit, andet slaget valgfrit (lion/serpent), tredjeslaget tager ikke tid.
3hit, andetslaget valgfri (lion/serpent), tredjeslaget fra bonus * extra succeser fra 2. slaget
Ex: hvis man har 10, og +4 bonus, og 2. slaget rammer med 2 extra succeser, så får man +3 som standard, og derudover +8, dvs +11 på 3. slaget.
4-hit, andetslaget valgfri (lion/serpent), tredjeslaget (wyvern/dragon) fjerde angreb rammer fri location, og giver 4 wounds (man slår ikke skade).